Anasayfa Haber "ŞAMPİYONLAR LİGİ'NDE OYNAMAK İSTİYORUM" "ŞAMPİYONLAR LİGİ'NDE OYNAMAK İSTİYORUM" Trabzonspor'dan Galatasaray'a transfer olan Uğurcan Çakır, "çocukluk aşkım" dediği kulübüne yazdığı mektupla veda etti. Bu Haberi Paylaş: